۱۳۹۷ بهمن ۱۹, جمعه

آیا است است؟

آیا است است؟
نمی دانم که از کجا و چگونه این ماجرا را آغاز کنم. فقط یکبار بود، نه بیشتر. نمی دانم کجا بود و کی. فکر میکنم هیچ جائی از مکان و زمان نبود.
فقط یکبار بود که او را دیدم.
نمیدانم چگونه بگویم که دلتان پاک بسوزد. نمیدانم چگونه وصف جمالش کنم که عقلتان پاک ببازد و جانتان تازه گردد.
نمی دانم به چه صورت دیدمش:
آنی در صورت طفل شیرخواره ای،
آنی در صورت صنم زیبا و پری روئی،
و آنی در صورت پیر زالی، به پیری هزاران هزار سال، به پیری آدم،
و آنی به صورت «من»
و آنی هیچ نبود و جز من کسی نبود.
و همه اینها یک «آن» بود و هزاران سال طول کشید که این «آن» بر من گذشت.
آنچه را که می نالم و چه خام و بچه وار،  حسرت دیدار اوست و تلاشی در وصف جمال او و همین.
از کتاب آیا است است؟ تألیف استاد علی اکبر خانجانی
همه کتاب های صوتی و متنی در سایت :khanjany.com و nooreomid.net 
نشانی تلگرام: t.me/akharozzaman2

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.