۱۴۰۰ آذر ۱, دوشنبه

پول و عرفان، عرفان شیطانی و دجالی، عرفان و طلسم و جادو (مدیتیشن ، انرژی درمانی )

 پول و عرفان

215- اصولاً یک نشانه بزرگ وجود دارد که می توان از طریق آن سره را از ناسره و مروارید را از خرمهره تشخیص داد و آن "پول" است. هر کجا که تحت هر عنوانی پول در میان است، دین و عرفان در میان نیست زیرا دین و عرفان با پول حاصل نمی آید مثل دکانهای انرژی درمانی و تکنولوژی فکر و گیاهخواری و مدیتیشن و امثالهم. همه انواع این نوع به اصطلاح کلاسهای عرفانی، دجالیت و شیادی است. 

از کتاب ن والقلم   تألیف استاد علی اکبر خانجانی 

-----------------------------------------------------

عرفان شیطانی و دجالی

1540- این بدان آن عرفانی که عقلانیت و اخلاق را در تو مخدوش و تعطیل می کند عرفان نیست شیطان است. و آن عرفانی هم که میل به مواد مخدر و توهم زا را در تو تحریک می کند نیز دجالیت است. و آن عشقی که زنا را برایت توجیه می کند عشق نیست و شهوت محض است.

از کتاب مذهب اصالت عشق تألیف استاد علی اکبر خانجانی جلد اول
-------------------------------------------------

عرفان و طلسم و جادو

برخی عرفان را جادو و طلسم و اعمال خارق العاده می پندارند و برخی هم احساسات سورئالیستی و رومانتیکی. عرفان از "عرف" بمعنای معرفت است: علم بر پدیده های واقعی جهان. هر پدیده ای دربی از علوم لدنی و متافیزیکی است. عرفان یعنی رسیدن به متافیزیک از درب فیزیک. آنهم نه به هوس که به عشقی که قیمتش کل حیات و هستی است.

و آنانکه به هوس به نزد عارفان می روند به طلسم شیطان مبتلا شده و حتی عقل دنیوی خود را هم از دست میدهند. بازی با عارفان خانمانسوزترین بازیهاست.

از کتاب خداشناسی عرفانی تألیف استاد علی اکبر خانجانی ص 33

#مدیتیشن 

#جادو 

#انرژی_درمانی 

#کلاسهای_عرفانی 

#شیطان 

#مواد_مخدر

#شهوت 

#زنا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.