۱۴۰۰ آذر ۴, پنجشنبه

حکمت های آخرالزمانی (2)

 حکمت های آخرالزمانی (2)

 ۱۱- معارف توحیدی اهل تقوا را به آسمان می برد و بوالهوسان را به درک اسفل السافلين.

 ۱۲- منکر آخرالزمان، منکر عقل و دین است چه ملا باشد یا فیلسوف. 

۱۳- آنچه که موسوم به فقه اسلامی است احکام حاکمیت امویان و عباسیان در صدر اسلام است که هدفش نابودی امامان و سرکوب مؤمنان و حق طلبان بوده است. که امروزه نیز به صورت جریانات سلفی گری ظهور کرده است. 

۱۴- هیچ دینی در هیچ حکومتی نمی گنجد الا اینکه هر دو تباه شوند. 

۱۵- مسلمان یا اهل تقليد و تشبيه است از سنت و كلام رسول. و يا اهل ارادت و اطاعت است نسبت به امام و پیری زنده! اولی را سنی گویند و دومی را شيعه. 

۱۶- تو شیعه باش، امام تو را می یابد! تو بخواه که آدم باشی تا خداوند روحش را بر تو نازل کند. این روح همان امام توست. 

۱۷- تا زمانی که مردم مشکلی جز مشکلات مادی نمی شناسند راه نجاتی ندارند این مردمان بزرگترین دشمن ناجی موعود هستند. 

۱۸- مبارزه برای آزادی و عدالت تا زمانی که راهی جز تغییر حکومت نمی شناسد همواره به اسارت و ستمی مضاعف می رسد و نهایتا پشیمانی از هر چه مبارزه و آزادیخواهی و عدالت طلبی! این راز ظهور ضد انقلاب است از قلب هر انقلابی.
  
۱۹- آخرالزمان به زبان ساده یعنی اینکه دیگر هیچ امید و خیری در گذشت زمان نیست و زمان هر چه به پیش می رود مشکلات بشری حادتر و لاعلاجتر می شود و تنها راه نجات بازگشت به خویشتن خویش و معرفت نفس و توبه از تمامیت خود است. یعنی احیای نور الساعه در جان خويشتن. 

۲۰- مذهب امامیه تنها مذهبی در جهان است که در آن جرم انسان ستمبر بیشتر از ستمگر است بنابراین مظلومیت پرستی در این مذهب یک انحراف و دجالیت است که از دوران خلافت بنی عباس پدید آمده است که همان مذهب عزاپرستی و خودزنی است.

 ۲۱- دین و آیین موروثی حتی اگر متعالی ترین مذهب هم باشد برای وارثانش مذهب شرک و نژادپرستی است که خداوند عذابش را بر این مشركين واجب خوانده است زیرا مذهب شجره مذهب شیطان است.


#حکمت_های_آخرالزمانی
#استاد_علی_اکبر_خانجانی
@khanjanyaliakbar 
http://akhar-zaman.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.