۱۴۰۰ آذر ۴, پنجشنبه

حکمت های آخرالزمانی (3)

 حکمت های آخرالزمانی (3)


۲۲- کسی که از ولی نعمت زنده اش تبعیت و تقدیر نکند هیچ کس در این دنیا از او تبعیت و تقدیر نمی کند حتى اراده خودش. 

۲۳- کسی که واقعه قيامت آخرالزمان را در جهان معاصر درک و تصدیق نکند از فهم هر حقیقتی در زندگی عاجز مانده و در پریشانی و یأس و جنون هلاک می شود. 

۲۴- در قرآن کریم سه نوع خدا معرفی شده است یکی خدایی است که در دور دست ها و در ورای آسمانهاست که این خدای کفر و کافران است. و دومی خدایی است که مقيم دل و جان و حاضر و ناظر بر کلیه احوال و امیال و اعمال انسان است که این خدای مؤمنان و متقین است. و سومی خدایی است که سلطان هوای نفس و مريد بوالهوسی فرد است و پیروان این خدا معتقدند که دائما به آنها الهام می شود. این خدا اسم مستعار شیطان است. 

۲۵- بر روی زمین و در طول تاريخ عداوتی عمیق تر و پایدارتر از جنگ زناشویی نیست که این جنگ غالبأ تا روز قیامت ادامه می یابد زیرا فرمانده این جنگ خود شیطان است که حاکم بر قلوب طرفین می باشد که هر یک از طرفین را بنده خود می خواهد و پایان این جنگ در سقوط این دو «من» است در نزد انسانی کامل. 

۲۶- دو تا از مهمترین و جهانی ترین علائم قیامت آخرالزمان و ظهور ناجی موعود که در همه مذاهب توحیدی پیشگوئی شده است یکی ظهور شیطان است و دیگری ظهور دجال. که شیطان طبق معرفت قرآنی اسوه شجره و نژادپرستی است که عورت پرستی نیز وجهی از آن می باشد و طبق معرفت شیعی این شیطان نهایتا بدست مهدی موعود کشته می شود. پس معلوم است که سیرت و صورت بشری دارد. و اما دجال مظهر رفاه پرستی در لباس دین است که طبق معرفت شیعی به همه مردمان وعده به معیشت فراوان و رایگان می دهد. پس در حقيقت دجال همان دنیا پرستی در لباس دین است و شیطان هم نژادپرستی در لباس دین است. و امروزه نشانه های این هر دو در سراسر جهان و بخصوص در جهان اسلام به وضوح دیده می شود و شاهدیم که اشد نژادپرستی دینی در جهان اسلام بروز کرده است و بیهوده نیست که خداوند این اقوام نژادپرست در جهان اسلام را اینگونه از سرزمین های اجدادی خود تار و مار نموده است و هیچ کس در وطن خود امنیت ندارد و این انهدام نژادپرستی در لباس اسلام است از نوع سنی یا شیعه. 

۲۷- کسی که خود را موظف به تأمین معیشت خانواده اش می داند هرگز در این امر درنمی ماند. درماندگی در امر حداقل معیشت خانواده، حاصل حرص و بخل و زیاده طلبي و ناشکری نعمات است.


#حکمت_های_آخرالزمانی
#استاد_علی_اکبر_خانجانی
@khanjanyaliakbar 
http://akhar-zaman.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.