۱۳۹۹ آذر ۱۹, چهارشنبه

مثلث جان و تن و روح

 مثلث جان و تن و روح

31- انسان و انسانیت محصول اتحاد و دوستی جان و تن است. و البته این ارتباط جز به واسطه همان روح خاصی که خداوند در وجود بشر دمیده است ممکن نمی شود و این روح هم چیزی جز امر به انس و اتحاد بین تن و جان نیست. این مثلث تن و روح و جان همان مثلث وجود انسان است. و این یگانگی به میزانی که حاصل آمده باشد همان معنای "انسانیت" است که با واقعه مرگ که تن و روح و جان از یکدیگر جدا شده و هر یک به مبدأ خود باز می گردد، آشکارتر می شود.

از کتاب من، تو، او (جان،جامعه،خدا) تألیف استاد علی اکبر خانجانی ص 11


#جان

#روح

#انسانیت

#کتاب_صوتی_من_تو_او

http://khodshenasi.net/42-man-to.oo%20(2).mp3

فهرست این کتاب: 

حق جان-جلوه های جان-حکمت جامعه-راز مگو-کلام الله-زمان-خشوع-مصاحبه-شیطان-قدرت-راستی-اطاعت-اختیار-ایمان-معیشت-ایثار-علم-آخرالزمان-جنگ-گناه-خودشناسی-کمال-حکومت-جامع الاسرار-

 42- کتاب صوتی (1) من- تو- او (جان_جامعه_خدا) - ۱۳۸۱

42- کتاب صوتی (2) من- تو- او (جان_جامعه_خدا) - ۱۳۸۱

42- کتاب صوتی (3) من- تو- او (جان_جامعه_خدا) – ۱۳۸۱

42- کتاب صوتی (4) من- تو- او (جان_جامعه_خدا) - ۱۳۸۱

42- کتاب صوتی (5) من- تو- او (جان_جامعه_خدا) - ۱۳۸۱

42- کتاب صوتی (6) من- تو- او (جان_جامعه_خدا) - ۱۳۸۱

42- کتاب صوتی (7) من- تو- او (جان_جامعه_خدا) - ۱۳۸۱

42- کتاب صوتی (8) من- تو- او (جان_جامعه_خدا) - ۱۳۸۱

42- کتاب صوتی (9) من- تو- او (جان_جامعه_خدا) - ۱۳۸۱

42- کتاب من- تو- او (جان_جامعه_خدا) - ۱۳۸۱)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.