۱۳۹۹ آذر ۱۸, سه‌شنبه

حق جان

 حق جان

1- نفس کشیدن یعنی "جانداری" تنها واقعیتی است که هیچ علت و دلیلی ندارد و لذا همه عواقب و آثار و حوادث مربوط به آن هم مطلقاً نمی تواند دلیلی داشته باشد. پس همه فلسفه های زندگی و شعبات آن و در واقع هر فلسفه ای در باره انسان باطل است و هجو و بی ریشه و فریب است و لذا همه به اصطلاح "علوم انسانی" ماهیتاً اینگونه اند.

از کتاب من، تو، او (جان،جامعه،خدا) تألیف استاد علی اکبر خانجانی ص 35


#جان

#نفس_کشیدن

#زندگی

#کتاب_صوتی_من_تو_او

http://khodshenasi.net/42-man-to.oo%20(1).mp3

فهرست این کتاب: 

حق جان-جلوه های جان-حکمت جامعه-راز مگو-کلام الله-زمان-خشوع-مصاحبه-شیطان-قدرت-راستی-اطاعت-اختیار-ایمان-معیشت-ایثار-علم-آخرالزمان-جنگ-گناه-خودشناسی-کمال-حکومت-جامع الاسرار-

 42- کتاب صوتی (1) من- تو- او (جان_جامعه_خدا) - ۱۳۸۱

42- کتاب صوتی (2) من- تو- او (جان_جامعه_خدا) - ۱۳۸۱

42- کتاب صوتی (3) من- تو- او (جان_جامعه_خدا) – ۱۳۸۱

42- کتاب صوتی (4) من- تو- او (جان_جامعه_خدا) - ۱۳۸۱

42- کتاب صوتی (5) من- تو- او (جان_جامعه_خدا) - ۱۳۸۱

42- کتاب صوتی (6) من- تو- او (جان_جامعه_خدا) - ۱۳۸۱

42- کتاب صوتی (7) من- تو- او (جان_جامعه_خدا) - ۱۳۸۱

42- کتاب صوتی (8) من- تو- او (جان_جامعه_خدا) - ۱۳۸۱

42- کتاب صوتی (9) من- تو- او (جان_جامعه_خدا) - ۱۳۸۱

42- کتاب من- تو- او (جان_جامعه_خدا) - ۱۳۸۱)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.