۱۳۹۷ دی ۱۳, پنجشنبه

کتاب صوتی غزل عشق

غزل عشق:
چاره عشق - بس است - خانه دوست - نیایش - هرگز مباد که مباد - طریق یاری - مهربانی کن - بیعلی - صبر دل - اگر بر من نظر داری - مدرسه،مسجد و خانقاه - دشمن سرا - شأن نزول لااله الاالله - دعا - معرفت و هستی - خدا و بنده - نار نامه - ای همپاره آواره - می بینم - ای تشنه ها - زن - معرفت نفس - هان! هستم - همسایه جان - ولایت و خلافت - نیت، مراد است - سیر تکامل کفر - «خواب خوب یار» - هستی من - عید شد - «دازگاره» - «دل» - کافر،مومن،منافق - درد بی درمان - (علی ام ) - عاشق و معشوق - تو چه هستی - شبیخون بوسه - در غار شو - ساربان داغداران- خداخواهی- سیر و سفر - قد و بالای تو - « یا من هو » - خانه یار - « نبوت و امامت » بود و نبود - روی عشق - اعتدال - تر - مردم - جنون عشق - مذهب پول - مرید و مراد - آغاز ولایت - انتظار - راز خرافه - منافق - عصر جدید - وجود و عدم - یاعلی - خود و خدا - دل بده - «خانِ جان » - بیش نیست - ای محمد - یا من هو الله یا علی - بس است - باک نیست - منم - دوبیتی ها- سنگ قبر - مرده و زنده - خاک خوب - ندارد - فراموشی- بی من - ای برادر- مهربانی کن - ابروی عشق - حلقه یار - بیداد من - دوست و دشمن - فقر - عاشقان - «سودای عشق » - باقیست - تقسیم نسبت - هجرت -«سهل محال » - بیخودی - سراب آرمان - نیایش عاشقان - نفس تو - دل و دین -آمین - دعای توسل - دیالکتیک نفس - مپرس - هست و نیست - غدیر من - یار علی - دعای ظهور - زن بد - قرآن عشق - یاد دازگاره

                  
همه کتاب های صوتی و متنی در سایت :khanjany.com و nooreomid.net 
نشانی تلگرام: akharozzaman2@

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.