۱۳۹۷ دی ۱۰, دوشنبه

چنین گوید پیر مغان

چنین گوید پیر مغان:
مطالب کتاب:
1- مغ مغانه
2- ملت مغانه
3- حکمت مغانه
4- اخلاق مغانه
5- راز مغانه
6- عشق مغانه
7- حقوق مغانه

مغ مغانه:
1- قبل از اینجا، من آنجا بودم. و آنجا هیچ جائی نبود زیرا آنگاه اصلاً جائی نبود زیرا گاهی نبود. و جز نبود هیچ چیزی نبود. و نبود هم نبود. نه جائی بود نه جهانی نه زمین و نه آسمانی بود و نه مکان و زمانی بود. و فقط من بودم و من یک احساس محض و مطلق بود که در مکانی و جائی نبود. من بودم بی آنکه باشم. من بودِ نبود بودم. من نبودم و می دانستم که نیستم. من اینگونه بودم در ازل آنگاه که جائی نبود که من در آنجا باشم و با اینحال بودم بی آنکه باشم.

2- کسی که نیست و می داند که نیست پس هست. این چگونه ممکن است؟ 



از کتاب چنین گوید پیر مغان تألیف استاد علی اکبر خانجانی

همه کتاب های صوتی و متنی در سایت :khanjany.com و nooreomid.net 
نشانی تلگرام: akharozzaman2@

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.