۱۴۰۰ دی ۵, یکشنبه

مسیح (تیغ حق)، ظهور، آخرالزمان، عطش ظهور ناجی،


مسیح (تیغ حق)، ظهور، آخرالزمان، عطش ظهور ناجی، 

929- ... ولی اسلام تنها دینی است که پیروانش دارای شریعت عملی هستند و این حداقل نشان محبت مسلمین نسبت به پیامبرشان است. و لذا آنانکه اسلام را دین شقاوت و مسیحیت را دین رحمت می خوانند منظورشان جز اصالت لاابالیگری و فساد اخلاقی تقدیس شده تحت عنوان شفاعت مسیح نیست. گوئی که تقوا شقاوت است و تجاوز و فحشاء هم رحمت است. همانطور که مقاومت مردم فلسطینی در وطنشان شقاوت و تروریزم خوانده می شود ولی بمباران و تسخیر کشورهای اسلامی بواسطه غرب، رحمت محسوب می شود.

--------------

500- آخرالزمان، تاریخ عشق است. و آیا می دانی قیامت این عشق چگونه برپا می شود. البته با ظهور جهانی امام و پیامبر عشق یعنی مهدی و مسیح. ولی آیا زمینه مردمی و جهانی این ظهور چگونه در قلوب بشریت مهیا می شود؟ همه اولیای امام بر روی زمین، مردمان را از دل خویشتن بیرون می رانند و بخودشان وا می نهند و بدینگونه بناگاه بحران و اضطراب و ناامنی و وحشت کل جهان بشری را فرا می گیرد. و آنک عطش نیاز به ناجی از فرط احساس نابودی حاصل از بازی با عشق!

---------------------

648- اینکه رسول اکرم (ص) می فرماید که مومن اگر اراده کند کوهها را بحرکت در می آورد مختص عاشقان است. ولی مومن عاشق با دنیا و اهلش کاری ندارد. و لذا کراماتش فقط برای دیگران است. این پاسخ به ملایان بنی اسرائیل است که بر پای صلیب به مسیح (ع) می گفتند که: اگر راست می گوئی پس چرا خودت را از صلیب آزاد نمیسازی؟ آنها درک نمی کردند که این صلیب آزادی اوست و لذا پس از او پیروانش همه با صلیب زندگی می کنند تا از اسارت دنیا آزاد باشند. هر چند که خدایش از صلیبش آزاد نمود که «او را نه مصلوب کردند و نه کشتند بلکه امر بر آنان مشتبه شد» قرآن-

---------------------

230- روایتی از حضرت مسیح(ع) می فرماید: بسیاری مرا فرشته صلح می دانند در حالیکه من تیغ حق هستم که بر هر رابطه ای فرود می آیم و اگر طرفین رابطه مرا تصدیق کنند بخشوده شده و در رحمت و صلح قرار می گیرند و اگر مرا تکذیب نمایند از هم گسسته می شوند. 


از کتاب مذهب اصالت عشق تألیف استاد علی اکبر خانجانی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.