۱۴۰۰ مهر ۲۸, چهارشنبه

امروز روزی است که ...

 امروز روزی است که ...

* ای فرزند آدم و حوا !

امروز روزی است که ھر لحظه دنیا بر کام دنیا پرستان تلختر میشود.

* ای فرزند آدم و حوا !

امروز روزی است که جز پرستش خالصانه من، ثمری نمی بخشد.

* ای فرزند آدم و حوا !

امروز روزی است که جز مخلصان من آرام و عزتی ندارند.

* ای فرزند آدم و حوا !

امروز روزی است که وحدانیت من انکار ناپذیراست.

* ای فرزند آدم و حوا !

امروز روزی است که نهان ھر کسی خواه ناخواه آشکار می شود.

* ای فرزند آدم و حوا !

امروز روزی است که انتقام من بر ستمکاران واجب آمده است و عفو من بر ضعیفان .

* ای فرزند آدم و حوا !

امروز روزی است که مقام خلافت من از وجود عاشقانم آشکار شده و منکران را رسوا می سازد و با صورتهایشان بر آتش دوزخ وارد می شوند.

کتاب جانشین خدا تألیف استاد علی اکبر خانجانی

---------------------------------

۱۲ - کتاب صوتی(۱) جانشین خدا ۱۳۷۶ (INSTEAD OF GOD)

۱۲ - کتاب صوتی(۲) جانشین خدا ۱۳۷۶ (INSTEAD OF GOD)

۱۲ - کتاب صوتی(۳) جانشین خدا ۱۳۷۶ (INSTEAD OF GOD)

۱۲ - کتاب صوتی(۴) جانشین خدا ۱۳۷۶ (INSTEAD OF GOD)

۱۲ - کتاب صوتی(۵) جانشین خدا ۱۳۷۶ (INSTEAD OF GOD)

۱۲ - کتاب صوتی(۶) جانشین خدا ۱۳۷۶ (INSTEAD OF GOD)

۱۲ - کتاب صوتی(۷) جانشین خدا ۱۳۷۶ (INSTEAD OF GOD)

۱۲ - کتاب صوتی(۸) جانشین خدا ۱۳۷۶ (INSTEAD OF GOD)

۱۲ - کتاب جانشین خدا ۱۳۷۶ (INSTEAD OF GOD)

---------------------------------------------

دانلود مقاله صوتی فلسفه وجودی سلفی گری 

کتاب نزول و عروج روح در خلق جدید آخرالزمان 

و کرونا "اینک آخرالزمان" : https://t.me/akharozzaman2/2507

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.