۱۴۰۰ مهر ۳۰, جمعه

امروز روزی است که ... (2)

 امروز روزی است که ...

* ای فرزند آدم و حوا !

امروز روزی است که دیگر صدقات و خیرات و عبادات شما از گناھان شما نمی کاھد و مهلت من برای شما بسر رسیده است.

* ای فرزند آدم و حوا !

امروز روزی است که ھمه مردگان شما نیز بار دگر به دنیا بازگشته و با شما محشورند.

* ای فرزند آدم و حوا !

امروز روزی است که جز فقیران فخر کننده و بی نیاز ، بخشوده نمی شوند.

* ای فرزند آدم و حوا !

امروز روزی است که من با شما جز به عشق یا شمشیر معامله نمی کنم.

* ای فرزند آدم و حوا !

امروز روزی است که تنهائی واجب و اجتناب ناپذیر آمده است.

* ای فرزند آدم و حوا !

امروز روزی است که کار بین من و تو بی ھیچ سبب و واسطه و منطقی انجام پذیر است. پس ھر سببی را بین خود و من از میان بردار و مرا بی ھیچ علتی بخوان تا مستجاب شوی.

کتاب جانشین خدا تألیف استاد علی اکبر خانجانی

---------------------------------

۱۲ - کتاب صوتی(۱) جانشین خدا ۱۳۷۶ (INSTEAD OF GOD)

۱۲ - کتاب صوتی(۲) جانشین خدا ۱۳۷۶ (INSTEAD OF GOD)

۱۲ - کتاب صوتی(۳) جانشین خدا ۱۳۷۶ (INSTEAD OF GOD)

۱۲ - کتاب صوتی(۴) جانشین خدا ۱۳۷۶ (INSTEAD OF GOD)

۱۲ - کتاب صوتی(۵) جانشین خدا ۱۳۷۶ (INSTEAD OF GOD)

۱۲ - کتاب صوتی(۶) جانشین خدا ۱۳۷۶ (INSTEAD OF GOD)

۱۲ - کتاب صوتی(۷) جانشین خدا ۱۳۷۶ (INSTEAD OF GOD)

۱۲ - کتاب صوتی(۸) جانشین خدا ۱۳۷۶ (INSTEAD OF GOD)

۱۲ - کتاب جانشین خدا ۱۳۷۶ (INSTEAD OF GOD)

---------------------------------------------

دانلود مقاله صوتی فلسفه وجودی سلفی گری 

کتاب نزول و عروج روح در خلق جدید آخرالزمان 

و کرونا "اینک آخرالزمان" : https://t.me/akharozzaman2/2507

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.