۱۴۰۰ تیر ۵, شنبه

من کیستم من؟ (134-136) نبرد بین من ها

 من کیستم من؟ (134-136) نبرد بین من ها

134- من ها به زبانی الهه ها یا خدایان وجودند و هستی آدمی صحنه نبرد بین من هاست، نبرد بین من نژادی و من اجتماعی و من دینی و من سیاسی و من غریزی و من علمی و من روحانی و امثالهم.

135- در عصر جدید من های عاریه ای بر آن سه من حقیقی مسلط شده و من های حقیقی را تباه و از بین برده اند و لذا بشر مدرن اکثراً موجودی بی من یعنی بی هویت و بازیچه است.

136- ظهور اینهمه امراض جدید و لاعلاج در عصر جدید دال بر انهدام من تنی است یعنی تن بشر مدرن بی صاحب و بی الهه است و لذا نظام ایمنی تن بشر مدرن نابود شده است و ظهور امراض نابود کننده سیستم ایمنی بدن نشانه این انهدام است. این امراض علت نیستند بلکه معلولند. معلول انهدام من تنی.

از کتاب پدیده شناسی هویت انسانی تألیف استاد علی اکبر خانجانی

#خودشناسی

#امراض_جدید

#کتاب_صوتی_من_کیستم_من

http://khodshenasi.net/98-padideh%20shenasi%20hoviat%20erfani%20%20(01).mp3

 98- کتاب صوتی (1) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (2) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (3) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (4) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (5) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (6) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (7) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (8) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (9) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (10) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (11) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (12) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (13) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (14) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (15) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.