۱۴۰۰ تیر ۳۱, پنجشنبه

من کیستم من؟ (201) ظهور طبقات برتر نفس (مطمئنه، راضیه، مرضیه، واحده)

 من کیستم من؟ (201) ظهور طبقات برتر نفس (مطمئنه، راضیه، مرضیه، واحده)

201- تاریخ بشر عرصه تجلی و برون افکنی نفس یا من بشر است در طبقات گوناگونش تا ظهور ذات. این ظهور از نفس اماره آغاز شده که همان بروز دوزخ صنعت است تا به طبقه آخر این نفس و دوزخ. بعد آن نوبت من لوامه و نادم و بخود آمده است که ظهور برزخ است و سپس ظهور طبقات برتر نفس که من مطمئنه و راضیه و مرضیه و واحده است که ظهور جنات پروردگار و طبقات بهشت در آخرالزمان است که نهایتاً به ظهور نفس واحده می رسد که قیامت و واقعه لقاءالله است. و قیامت پایان تاریخ است. و این فلسفه تاریخ اسلامی و دینی است.

از کتاب پدیده شناسی هویت انسانی تألیف استاد علی اکبر خانجانی

#خودشناسی

#نفس_مطمئنه

#نفس_واحده

#کتاب_صوتی_من_کیستم_من

http://khodshenasi.net/98-padideh%20shenasi%20hoviat%20erfani%20%20(02).mp3

 98- کتاب صوتی (1) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (2) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (3) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (4) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (5) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (6) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (7) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (8) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (9) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (10) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (11) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (12) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (13) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (14) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب صوتی (15) پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

98- کتاب پدیده شناسی ‌هویت انسانی‌ - ۱۳۸۸ (Phenomenology of Human Identity)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.